Rabiakltk5
Geçmiş olsun. Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah.
Aynı şeyleri ben de yaşadım. 22 haftalık ve 19 haftalık 2 kayıp yaşadım. Üstüne bir de 8 haftalık boş gebelikten kürtaj oldum.
Benim de ikinci bebeğim de takip edeceğiz, açılma olursa dikiş atacağız dedi doktorum. Ama suyum gelmeye başladı, kese yırtılmış, dikiş atamadılar. Malesef kaybettik.
Benimki de ihmale geldi yani. Çok uğraşmıştım dikiş atılsın diye, bir sürü doktora gittim. Ama hepsi takip edilsin, açılma olursa dikiş atılsın dedi. Ben de güvendim doktorlara ama sonuç hüsran.
2 tane 2.trimester kaybınız var. Sonraki gebeliğinizde iyi bir doktor bulun ve erken haftalarda serklaj yaptırın mutlaka.
Çok zor ve üzücü şeyler, biliyorum. İnsan hep aynı şeyi yaşayacakmış gibi korkuyor. Ama inanın geçiyor.
Ben şu an 4.bebeğime hamileyim. 13+3 te serklaj yapıldı. Şu an 20+3olduk. Doktorum çok iyi bir doktor ve çok güveniyorum.
Allahın izniyle zamanında kavuşuruz inşallah.
Dualarım sizinle 🙏
İnşallah en hayırlı zamanda hamile kalır ve sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz 🌸🧡🌿