Kızlar sonbahara girdik gireli havalar çok soğuk olmasa da oğlum şimdiden sürekli grip burun akıntısı burun tıkanıklığı öksürük asla çorap giymiyor sevdiği bütün coraplardan aldım ama yok yine de istemiyor bes dk anca duruyor corapla bağışıklığı da çok zayıf anne sütü almadığı için vitaminler kullanıyoruz ama neden böyle anlamıyorum enterogermina veriyorduk doktor değişti baska bir vitamin veriyorum şimdi sizler nasıl atlatıyorsunuz doğal yollarla nasil gecer bu soğuk algınlığı ilaçlar artık bağışıklık kazanmış olmali ki iki haftadır işe yaramıyor