Momandbabyy Merhaba kızlar dün hastaneye gittim hem kalp atışını duymaya hem de bebeği görmeye. Bebeği gördük ama doktor henüz çok küçük olduğu için kalp atışını duyamadım dedi. Çok korkuyorum normal mi sizce?😥
M-eng95 Momandbabyy canım 8 haftaya kadar duymayabilirsin haftaya inşallah duyulur kalp atışı makinede çok önemli bu arada devlette geç duyabilirsin dedikleri gibi
Ahuum Momandbabyy 8+5 de kalp atısı , 22. Haftada hareket hissedim . Burdakıler bazı şeyleri çok erken yaşıyor her gebelik kendine münasırdır
elifcicek_07 Momandbabyy duymaya bilirsiniz ama görmediniz de mi hani pıt pıt ekranda gösteriyor doktorlar. Herkesin aynı olmaz forumda bir arkadaşımız yedi hafta bitmek üzereyken gördük yazmıştı
elifcicek_07 Momandbabyy aaa karından zaten o haftada çok zor merak etmeyin haftaya duyarsınız. Bir ebe bana mide bulantın başlayınca başlar genelde kalp atışı demişti bilemiyorum söylemek istedim
bbykcgr Momandbabyy daha küçük olduğu için karından usgde duyulmayabilir alttan muayeneyide doktor gerek görmemiştir merak etme stres yapma az daha bekle inşallah duyarsın ☺️
mervebeklevic Momandbabyy normal erken gitmişsin benimde doktorum 6 haftalıkken çağırdı ben bilinçli olarak gitmedim 7ye dogru gittim duymasaydık kafayı yerim diye ihtimal oluyor cünkü duymama kücük ya cevremdekiler de geç git biraz falan dediler bidaha haftaya gel der ücret ödeme anca duyulur boşuna falan dediler iyi ki öyle yapmışım🤌🏻
Minikbebegim1999 Momandbabyy normal canim 8 haftalik olmadan duyamazsin diyorlar bende 8 de duydum için rahat olsun
Honeymom17 Ben 6haftalikken karindan bebek bile gozukmemisti alttan bakinca duydu kalp atisini 8haftaya kadar karindan gorunmemesi normal canim icini ferah tut,rabbim saglik sihat versin insallah
Sukufee Bende 6 haftalıkken gittim duyamadık sadece atışını gördük 8. Haftayı bitirdikten sonra duyduk