arkadaşlar 10 aydır gebelik düşünüyoruz olmadı geçen ay hacamat yaptırdım yumurtlama gününü degerlendirdim bı kaç gündür sürekli uyku halindeyim halsizim bel ağrılarım var adet zamanı hep oluyordu zaten.. 19 Ekim adet günüm henüz olmadım dayanamayıp test yaptım kuruma çizgisi mi silik çizgi mi anlayamadım bu ay hamile kalmayı çok istiyorum 24 Ekim evlilik yıldönümümüz eşime kutu hazirlamistim sürpriz yapmak istiyorum. İnşallah olur bu sefer 🤲😍