Kubra-2363 kanamanın büyüğü küçüğü azı çoğu olmaz bence bekleme git. Korkulacak bişey değilse bile için rahat eder burda yarısı git yarısımiz gitme der ama gitmelisin. Doktor kesede kanama oluşmuş mu düşük riski varmı oluşmuş mu bakar varsa ona göre fitil veya başka bi işlem uygulanır. Gerek yoksa da için rahat bi şekilde olursun