Minik_annee Arkadaşlar 11+2 haftalık hamileyim her gun degil uc dört gunde bir sabahları sarı renkli su gibi Bi kusma yasiyorum normal mi.
Gzdeee11 Minik_annee kahvaltınızı çok geç mi yapıyorsununız aynı durum bende de var 24 haftalığım arada geç kahvaltı yaparsan sarı kusuyorum doktora sordum aç kaldığın için safra kusuyorsun demişti
ecoy34 Minik_annee ben yaşadım onu çok zordu o süreç allah şükür 4 aynina dogru geçti şuan rahatım ne bulantı nede kusmam olmuyor şükür allah yardımcısı olsun tüm hamile anne adaylarımızın 🤲
Mommyy0708 Minik_annee canım mide boş olunca safra kusarsın yani sarı su kusarsın gayet normal herkes yaşayabilir. Ben de yaşıyorum.
Minik_annee Gzdeee11 evet biraz yatakta oyalaniyorum dogru sanirim o zaman korkulacak bir sey degil 😊
Gzdeee11 Minik_annee bende çok oyalanırım yataktan kalkınca da ilk işim evi toplamak oluyor kahvaltı baya geç yapıyorum bazen o günler sarı kusuyorum
MSultann Minik_annee Benimde olurdu o haftalarda annem korkma kızım safra o demişti. Mide boş oldugu için asit demişti canım. Uyanınca agzına çubuk felan at kahvaltı yapana kadar.
Hilal_33 Minik_annee aşırı zor du şu an çok şükür iyiyim amaliyatımı oldum rahatım dikişler minicik zaten
Baymehal Minik_annee tecrübe kazanmış biri olarak söylüyorum ajlıktan ajlıktan 😂 ıyy birde iğrençti yaa ilk hamileliğimde çok oluyordu yanımda hep poşetleydim
Minik_annee Baymehal ay kesinlikle ya bide acı acı oluyor bide ben kalkar kalkmaz kahvaltı yapan biri degilim yapamıyorum cok zor peki ilk bebeğinizin cinsiyeti nedir 🥰