Arkadaşlar merhaba. Ben 17+3 günlük gebeyim nasip olursa kızım olacak. Islak mendil detarjan gibi şeyleri daha da pahalanmadan stoklamak istiyorum ama Mart’ta doğumum olacak acaba son kullanma tarihleri geçer mi ıslaklık gider mi mendillerde. Tecrübeleriniz nedir bu konuda teşekkürler şimdiden 😇😇