mrveaydmirr Ağzımda acı bir tat var sürekli bir şeyler atıştırmak istiyorum yoksa beni çok rahatsız ediyor. Ne yapmalıyım önerisi olan var mı?
gizem-23 mrveaydmirr bendede aynısı canim haftalardir böyle gecmiyor dilimin uzeri de beyaz olmus tad aşırı rahatsiz ediyo bir şeyler yiyince de o anlık geçiyor sonra yine aynı
nurellaa212 mrveaydmirr canım bende de başlarda öyleydi 20. Haftaya yakın geçti dediğin gibi sürekli bişey yeme ihtiyacı duyuyordum ve bu bana çok kilo aldırdı sık sık diş falan fırçalıyordum ama hiç bişeyin etkisi olmuyordu bana
1072PINAR mrveaydmirr gizem-23 Bende de aynısı oluyor,birşeyler yedikten sonra her seferinde dişlerimi fırçalama ihtiyacı hissediyorum yoksa midem bulanıyor.Tavsiyem dil fırçası almanız.Dil temizlenince mide de rahatlıyor.
mrveaydmirr Benim de aynen öyle yerken o an da o acılık gidiyor sonra yine aynı. 21. Haftadayım hala geçmedi.