arirangg Kardelen00 Evet canım gebe kaldığım zaman ishal olmuştum. Gebeliğimi öğrenmeden birkaç gün önce başladı. Öğrendikten sonra da 1 hafta daha sürdü
Ozgeugi Kardelen00 Benim oyle oldu, ishal kusma, üşüttüm diye düşündüm hic aklima hamilelik gelmedi hastaneye gittim kan testi yaptilar hamile oldugumu ogrendim 😊 Bana denk mi geldi hamilelikle ilgisi mi vardi bilemiyorum tabi ama ben oyle ogrendim
Kardelen00 Yaaa yanlış yazmışım 😳😳😂doğum belirtisi mi yazacaktım zaten 37 haftalık hamileyim bi post daha açayım en iyisi 😂
Nuur2124 Gebelikte sindirim bozukluğu olduğu doğrudur.Bu sebepten kabız ve ishal gibi semptomlar gözlenebilir