Sibelcnr ben doğum yapalı 3 sene oldu şimdi 8 aylık hamileyim. Bende ssvd istedim doktoruma sordum ama hiç önermiyor sen israr edersen deneyelim dedi ama ben sana ssvd yapalım demem çünkü çok riski var dedi . Bence araştırın iyice öyle olun . Çünkü rahim yırtılması riski varmış ve Rahim yırtılırsa ilerde cocuk olmama riski varmış en önemlisi %1 ölüm riski varmış ama bazen %100 oluyormuş korkutmak istemem ama ben baya araştırdım o yüzden şimdi tekrar sezaryen olucam vakti gelince nasipse. Hayırlısı ne ise o olsun sağlıkla kucaklarimiza alalım inşallah 🌸