Allahım hayırlısı ile sağlıkla anne olmayı nasip etsin canım.Ben de tüp bebek ile hamile kaldım hem de 4.defada.Allah doğru zamanda size de bu duyguyu tatmayi nasip edecektir inşallah.stres yapma oluruna bırak o zaman oluyor yani benim öyle olmuştu bı de ben son defada artık umursamamistim hatta doktor ekrandan bakabilirsin dedi yok hocam bakmicam bu sefer dedim olursa olur dedim 🥰🥰 çok şükür bebeğim tutundu.Simdi 20 haftalık olduk çok şükür sağ salim kucağına almayı da nasip eder inşallah.