Merhaba kızlar pazartesi üniversite hastanesinde dogumum var 2. Sezeryan mecburi yani. Ameliyatı asistan doktor yapiyormus normal doktor yapması için ekstra ücret ödemek gerekiyormuş asistan doktor kafamı karıştırıyor bu durum hakkında bilgisi olan var mi asistanin başında doktor duruyor mu bilgi alamadım çünkü