Merve1612 22 haftalık hamileyim yeni yeni bel ve vajinamda ağrı oluyor. Ev işleri yaptıktan sonra daha yoğun hissediyorum bu durumu yaşayan var mı aramızda
Merve1612 Lavantam20 teşekkür ederim rahim genişlemesinden olıyormuş sanırım normal bi durum değil mi
Lavantam20 Merve1612 yani doktor değilim birsey demiyim ama doktorunuzdan magnezyum isteyin ağrılara iyi geliyor
Merve1612 Qnl içene doğru sancı gibi doktorum 5-10dk da bi vuran adet gibi bi ağrıysa normal değil dedi ama tam öyle değil benim sanırım
Qnl Merve1612 offf bnm de iç kısım. Da iğneler batıyor gibi bi sancı oluyor ama çok sık :( sancı böyle bişi değildir umarım