Açıkçası çok fazla nazara falan inanmıyorum bir şeyin olacağı varsa illa olur o bebek dünyaya gelmeye kararlıysa hiç kimse vazgeçiremez ve bence nazar dediğimiz şey var mı yok mu diyemiyorum ama benim düşüncem bir şey elde edemediğiniz zamanlarda bir işimiz bozulduğu zaman hayırlısı değil demek yerine nazar deydi deriz o şekilde kendimizi kandırıyoruz Halbuki bazen kimseye söylemeden bile her şey bozulabiliyor , ve bazen o nazardan korkmak negatif enerji yaya yaya zaten şey bozuyor