Biz de yaptırmadık.Doktorum kesin yaptir deseydi yaptıracaktim.Zaten şehrin en iyi doktoruna gidiyorum ve güveniyorum kendisine.Her kontrolde de kendisi uzun uzun ayrıntılı bakiyor.Makineside iyi.Gerekli gereksiz den ziyade sizin gecmisiniz daha etkili,riskli bir gebelik mi,daha önce dusugunuz var mı eşinizle akraba evliliği var mı gibi.Bunlar varsa zaten doktorunuzda kesin yaptırmanızı ister.