Merhaba, demir ilaçlrı kabız yapıyor almıyordum , 23. Haftadayım tahlıl sonuçlarında ferrittn 22 görünce içmeye başladım( gyneferon) 2-3 gündür öyle şiştim ki anlatamam, gaz sıkışması yaşıyorum resmen. Bunun yerine solgar felan kullansam olmuyor mu bilen birileri yardımcı olabilir mi? Dr dediğimde reçeteli olanların demir içerğinin yüksek özel takviyelerin düşük oldugunu söylüyor ama gel gelelim emilimleri neredeyse aynı olur diye biliyorm ama dr lar ilaca sabit oldugu için bişey denmiyor. Demir değerim serum olan 132 (33-193), demir bağlama 266(145-392) ferrittn 22. Bilen birilerinin desteğe istiyacım var:)