Herkese merhaba; 2 düşükten sonra şükür Rabbim e 2 gün önce güzel kızıma kavuştum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Sezaryen oldum spinal anestezi. Ben de anestezi teknikeri olduğum için olaya hakimdim. İnanın bana o iğne hiç acıtmadı. Sonra ayaklarım uyuştu sonra da 10 dakika geçmeden Asel im dünya ya geldi. Doğum çantama makyaj malzemelerini koydum lohusa için pijama takımımı koydum ama biraz ağrım olduğundan ötürü hiç birini giyemedim. Giyinipte makyaj yapanları ise ayrıca tebrik ediyorum :) çok fazla ağrım olmadı ama ayağa kalkınca ister istemez oluyordu. Özellikle çantanızda bebeğiniz için pija takımı,ağız mendili,bebek bezi,müslim örtüsünü bol bol bulundurun. Rabbim sizin de kucağınıza sağlıkla bebeklerinizi vermeyi nasip etsin 🙏☺️