Benimki de gelmiyor. 40+3 deyim. Açılma yok, bebek kalp ritmi bir normal bir sakin nstde. Kilosu çok oldu. Ben normal doğumu arzuluyorum. Evet Sezeryan bir yöntem ama bir tercihten ziyade kurtarma operasyonu.
Belki sizin bakış açınız da budur eğer buysa; suni başlangıç yöntemlerinden korkmayın. Suniyle başlayan normal doğum sonuçlanan çok güzel hikayeler var. Bazısında da suni denense bile olmayınca sezeryana geçilebiliyor. Doktorunuza güveniyorsanız rahat olun, Sezeryan korkunuz varsa suni yöntemleri denemeden geçmeyin bence. Ben mümkünse eğer suni yöntemle başlangıç deneyeceğim. Eğer olmazsa bir kurtarma yöntemi olarak sezeryana tamam diyeceğim. Doktor sağlık açısından neyi o an uygun görürse.
Hani Allah korusun suni çekip sezeryana geçsem de (Allah yaşatmasın böyle bir şeyi, hayırlısıyla kendi başlar ya da suni ile çok kolay normal bir doğum olur inşallah) üzülmeyeceğim. Sancıyı tatmak da güzel, her zorluğun bir tatlı sonu müjdesi olmasını hayatta bir de böyle tecrübe etmek güzel bence.