Pamukbebegimm Kızlar günaydın.Bir oğlum var ismi Tuğra Şimdi birde kızım olacağını öğrendim tugraya uygun Osmanlı Devleti’ndeki kız isimleri önerilerinizi bekliyorum 🥰
AhseninAnnesii Pamukbebegimm benimde ilk gebeligim ve kız. Bende türk kökenli bir isim istiyorum. Bekleyeyim bende burada 🤭😊😊
Pamukbebegimm AhseninAnnesii hüma çok güzel bir isim ama bana sevmediğim birini hatırlatıyor o yüzden koymuyorum size tavsiye edeyim Mihrimah Sultan in kızı Hümaşah
AhseninAnnesii Summerwine evet dün ona da baktim, sonra seslenerek deniyorum ay hosuma gitmiyo bazıları da 😅🙇♀️
mavininhertonuu Kenara geçip bekleyeyim 😂 akça hoşuma gidiyor benimde ama çocuğunda zorlanmasını istemiyorum ilerde
AhseninAnnesii Pamukbebegimm eşim mihriban dedi bende dedim oyle uzun koycaksak mihrimah daha cok hosuma gidiyor 😅 daha dün konustuk. Ya asla bulamiyoruz ve eşim bi yerden sonra sıkılıp gidiyo bende sinir oluyorum kalakaldik öyle 😅😅
mavininhertonuu Pamukbebegimm Temiz lekesiz saf anlamında. Bizde Osmanlıdan isimler arıyoruz ama hiç uygun bişey bulamadık
Sumyaa AhseninAnnesii okadar çok bensin ki yorumu kendim yazdım sandım bir an daha çok var diyip sıkılıp gidiyor kızım isimsiz kaldı 😭
Summerwine AhseninAnnesii benimde eşim Umay ismini cok istedi bende şimdi alıştım yanına bir isim de ben kendim ekleyeceğim bakalım da ben de hep yabancı kökenliye gidiyorum🤣
AhseninAnnesii Summerwine bende cok kullanilan bi isim olmasin ama soylesi de cok olmasin istiyorum. Ya da ilerde cocugumun neden boyle bi isim koydunuz demesini istemiyorum. O yuzden karar veremiyoruz 😅
EAK Pamukbebegimm Simten ismini çok severim ben aklınızda olsun. Gümüş gibi parlak tenli, ay tenli anlamlarına geliyor
Nuur2124 Hüma çok güzel bence Fatih Sultan Mehmet Han’ın annesisinin ismi .. bende kızıma Bengi ismini koyacağım Türkçe hatun isimlerinden biri.