catandgirlmom Kızlar sizin ne zaman çıkmaya başladı ben hayatım boyunca göbeği olmayan biriydim 9+3 üm karnım şişti bu kadar erken çıkar mı
A_syma catandgirlmom Çikabilir. Herkesin hamileligi farkli seyreder. Istahiniz acikca gobekte olabilir , bebekte. :)
Duygucancan Şişkinlik olabiliyo bir de kiminin erken kiminin gec cıkıyo benım karnımda erken belirgin hale geldi
catandgirlmom Duygucancan zaten şişkinlikte hissediyorum dokununca sert sert yumoş kıvamlıda değil gerilmeden heralde
catandgirlmom A_syma haha aslında hamile olmadan önce daha iştahlıydım mide bulantılarım var ama prilam kullanınca yemek yiyebilmeye başladım eşim bile dün bu normal mi çok erken değil mi falan dedi 😂
catandgirlmom zeynepmom34 anormal bir şey mi diye korktum resmen 😂 o zaman biz erken karnı çıkanlardanız hep 4-5 ayda hala çıkmadı diyenleri okumuştum..
A_syma catandgirlmom Adet olamama sisligide oluyor baslarda. Karni erken cikanlarda var :) Ilk gebeligimde hic yoktu sonlara kadar. Bu gebeligimse 4 aylikken 9 aylik gibiydim 😂 suan 26+1 davul gibiyim
catandgirlmom A_syma bende artık hep elbise giymek istiyorum herşeyim de darmış yani anlamadım herşey rahatsız ediyor 😂 tayt elbise devam