Duygucesur 13 Aylık oğlum menenjite daha başlamadık özel aşı bu ay var. Nimenrix ve Bexsero ikisi aynı gün. 2 ay sonr Bexsero 2.doz var. Aynı gün yaptıran anneler var mı ? Zor oldu mu ?
Barlas_mom Duygucesur ilk iki dozu 5 aylıkken olduk çok zorlanmadık şimdi 7. Ay da yine var yarın inşallah oda iyi geçer 🙏🏼