Hastaneden geldim şimdi, nst de sancı çıktı ama düzenli değil. Açılma da yok. Su da sabah geldi aöa devamı yok, ultrasonda da suyu iyi çıkınca beklemede kalalm dedi dr. 🙏🏻 Sabah gelenin su olduğuna eminim ama ben de su gelnce daha durmaz diye biliyorum, bunun devamı gelmedi