Esmakrds Kızlar 32+4 teyim. Yaklaşık 3 gündür adet ağrısı gibi sancılarım oluyor. Hareket edince ya da dinlenince geçiyor. Ama dün geceden beri sanki sol kasığıma ağrı yerleşti gibi. Şu anda da hafif bir adet sancısı gibi var. Bu şekilde yaşayan oldu mu ?
Ummu_gulsevinc Esmakrds bende yaşıyorum doktora gittim idrar tahlili yapildi enflasyon çıktı birde bu hafta larda bebek pozizyon aldığı için rahme baskı yapıyor normal dedi doktorum bana korkulacak bir şey yok dedi
Deletedmom_12 Esmakrds bende 31 im siz gibi oluyorum bu aralar acaba gecicek mi yoksa dogum habercisi mi 🥺
Batur-Alp1 Esmakrds Evet canım bende 35 haftadayim oluyor malesef ayaklarını sürekli sıcak tutmaya çalış sıcak su torbasi koyabilirsin bacak arana ben öyle rahatlıyorum anca korkulcak birşey değil ferah tut içini
Sinemm88 Benn 37+2 deyim hamile olmasam adet baslayacak diyecegim öyle bir ağrı var ama sanırım normal