Herkese merhabalar sonunda bizde doğuranlar kervanına katıldık ve anne oldummm😍😍😍harika bişey çok şükür bin şükür erken oldu ama yapcak bişey yok yavrularım sağlıklı küvezde bekliyorlar bende anca kendime gelebildim. Şöyle genel anlatmak istiyorum ama hala çok yorgunum neyse 19 ekim öğlen saat 12 de doğum gerçekleşti ama bende nasıl bi korku endişe heyecan öleceğim sandım ta ki onların ağlama sesini duyana kadar . Bir ağrı hissetmedim ama onun dışında herşeyi hissediyordum 🤦♀️Sadece doğumda görebildim kuzularımı bugün kalkmak için yeltendim ancak şiddetli baş ağrısı ve narkozdan kaynaklı mide bulantısı yaşadım göremedim anlayacağınız ama eşim sürekli gidip bakıyordu 🥲durumları iyi sağlıklılar şükür bi bebeğin zayıf doğdu tabi kilo farkı olduğunu bilenler bilir 🥲inşallah bende yarın yani bugün gidip görebileceğim 🤲 rabbim herkese nasip etsin inşallah kimsenin cefasını boşa çıkarmasın, hiç bi anneyi yavrusuz hiç bir yavruyu da annesiz bırakmasın inşallah 🤲🌺🌺🌺🌺