ben de henüz 9 haftalık gebeyim annem hipertansiyon hastası ve benim de ara ara yüksek çıkardı tansiyonum. Bugün ölçtüm 15 e 10 çıktı tedirginim baş ağrım kalp çarpıntım da yok oturuyorum sürekli ne yapacağımı bilemedim. idrarda protein kaçağı da çıkmamıştı. 26 sında dr kontrolüm var o zaman a kadar takip edip konuşacağım bakalım