Merhabalar güzel anne adayları ne zamandır yazayım diyorum kısmet olmadı bebegim 3 aylık 😍allahım sizlere de hayırlıysa kucagınıza almayı nasip etsin insallah kızım kurban bayramına bir gün kala arefe günü dogdu ben 40+1 günlük olmustum normal dogum bekliyordum arefe gününden bir gün önce kontrole gittim doktor ilk defa catı muanesi yaptı önceki dogum normal olunca daha önce yapmadı tamamen normal dogum odaklıydık bebek hic kanala yerlesmemis bir gram acılman yok dedi bayram dolayısıyla ben 10 gün olmicam yarın da nöbetçiyim istersen suni ile başlatalım dogumu ama kolay olacagını bekleme dedi ilk kızım da 10 saat cektim sancı zor bi dogum du buda zor olur çatın dar dedi yine de sana bırakıyorum istersen sezeryan da yapabilirim ama kıyamıyorum dedi eve geldik ablam la konustuk sezeryan olan arkadaslarımı dinledim cok zor olmadıgını söylediler bu arada bebegim de 38.haftada olusan bi kalp ritim bozukluğu vardı kalp doktoruna sorduk anne karnında olabilir acil durum olan bisey degil dogumdan sonra muane ederim dedi tabiki biz iyi seyler duymak istiyoruz içime bi korku düştü bebegimi suni ile zorlamak istemedim bu arada normal olsun diye hergün yürüyüşler yapıyordum hiç durmadım kızımı krese ben götürdüm ben aldım ama nasip olmadı normal dogum sezeryana ben karar verdim neyse ertesi gün cıktık herkes bayram hazırlığı yapıyor arefe günü sabah doktor ilk beni aldı hastaneye gitmemle ameliyathaneye girmem bir oldu belden uyusturdular tabi ben biraz korktum aglama ya basladım doktorum geldi korkma bebegi emzireceksin sonra kalp doktoru bakacak bisey olmayacak dedi kalbinde birsey cıkacak sandım allahım bu psikolojiyi kimseye yaşatmasın iğne yapıldı ameliyat esnasında biraz midem bulandı hemen iğne yaptılar sürec güzel gecti hic bisey hissetmedim karnıma falan bastırmadılar odaya alındım bebegim cok aglamıs hemen emzirdim EKG cekildi cok sukur bisey cıkmadı ben hep kendimdeydim bol bol emzirdim kanamam baya oldu sezeryan sonrasını cok fazla anlatmak istemiyorum zor bi süreçti bence bünye ile alakalı ben cok zorlandım ama inanın 3 güne geciyor eve cıkınca zaten hersey geciyor bebegin mis kokusu onu emzirmek ikinci kez yasamak daha bilincli olmak harika bi duygu depend almıstım onu kullandım yaz ayı olunca biraz ameliyat yerini terletti cok rahat edemedim eve gelince ped kullandım ama hastanede ped yetmez depend yada hasta bezi alın kendinize en az 3 adet pijama koyun kanama oluyor ve cok terliyor sunuz sezeryan sonrası sıvı tüketin bol su için ve bol bol yürümeye calısın ne kadar su içer ve yürürseniz o kadar hızlı iyileşiyor sunuz sormak istediklerinizi sorabilirsiniz normal dogum ve sezaryen ile ilgili elimden geldigince dönüs yaparım ha birde eve gelince her emzirme den sonra gögüslerinize sogan sürün bebegi emzirecek zaman yıkayın gercekten yara olmuyor ilk kızımda gögüs yarası cok cektim bunda 5 6 gün sogan sürdüm yara olmadı ertesi gün cıktık hastaneden bayram şekerimizi eve götürdük 😍cok güzel bir duygu allahım herkese nasip etsin hamilelik de cok güzel bi süreç tadını cıkarın sonrasında özleniyor o günler