Serife_1503 Soldan sağa dönerken karnımda bi acı oluyor ve pat uyanıyorum uyuyamıyorum bebeğim baya aşağı inmiş 1.5 cm açılmam varmış tahmini ne zaman doğururum 😄
Son-ali295 Serife_1503 ben uzun zaman oldu uyku problemi yaşayalı 35+6 hastalığım her gün sabah 5 ila 6 da kesin uyanır lavabo ya sonrada mutfağa yolculuk yapıyoruz artık ne bulursam yiyorum sonra yatmaya tabi zor oluyor uykular 😁😁😁
Umranbl Mrvmnv kasinti durumu bende de var kolestaz tehlikesi var mi sizde baktirdiniz mi degerlerinize
b_senell33 Mrvmnv 29+5 bnde gribim ondan uyuyamadım hasta olunca 😂 gerçi normaldede bazen sabahlıyorum
Mrvmnv Umranbl geçen hafta bakıldı değerler normal çıktı ama daha sonra yükselebiliyormuş cuma randevum var ama dayanamıyorum yarın gidicem
Esraully Bende de sık idrar var ama daha 33 haftalığım ve sızıntı şeklinde su geliyor sizde de oluyor mu acaba
Marvin 37+1 doktor hareketsizlik hissedersen saat farketmez gelebilirsin demesi ile bende başlayan kaygı +uyku esnasında hareket takibi yapmaya çalışmak ve sonuç uykusuz gece 😵💫
Elfsndkl Marvin Sen uyurken mantıken oda uyur canım yinede biraz dinlenmem lazım sadece ona odaklanma korkma bir şey olmaz Allahın izniyle
Serife_1503 Marvin benimde hareketleri azaldı mesela ama doktorum normal dedi aşağıya inmiş baya ondan çok hissetmezsin dedi
Eminasmom Marvin bende 37+1 ve aynı dediğin gibi hareket kontrolünden uyuyamıyorum sağa sola dönerken karnım taş gibi oluyor ağrıyor 😑😑😑😑
Sinemm88 37+2 uykusuz yarım yamalak bir uyku ile merhaba. Herkes aman uyu bak bebek doğunca uykusuz geceler seni bekleyecek diyorda biz zaten uyuyamıyoruz simdiden.. Allah yardımcımız olsun
Serife_1503 Sinemm88 Ayyy ağzın bal yesin ne kadar doğruu yarın ararsın bu günleri vs ama uyuyamadığımızı bilmiyorlar