Karaman70 Merhabalar kızlar 26 haftalık hamileyim lökosit değerim 28, eritrosit değerim 17 ve yassı epitel değerim 24 çıktı böyle bir durumla karşılaştınız mı?Sonuçlarımı doktora henüz gösteremedim biraz endişeliyim ne yapabilirim?
isimyazmakzorunlumu Karaman70 enfeksiyon olduğunu gösteriyor endişelenmenize gerek yok ilaç verir ilacı kullanın, 3 litreyi geçsin içtiğiniz su miktarı, iç çamaşırınızı temiz tutun ütüleyin geçer inşallah
Karaman70 @“isimyazmakzorunlumu”# isimyazmakzorunlumu teşekkür ederim bugün doktor kontrolüne gittim tekrardan antibiyotik başladık maalesef