SemaArin KIZLAR 24+3 HAFTALIKKEN SAĞLIK OCAĞINA GİTTİM 16 GÜNDE 1 BUÇUK KİLO ALMIŞIM NORMALMİ SİZCE YOKSA FAZLAMI ALMIŞIM ???
Sumiire SemaArin hafta anladım linçlemeye gelmiştim az bile dalgamı geçiyon diye 😅 16 gün için moralini bozmak istemem ama dikkat etmelisin o haftalar için biraz fazla sanki doktorun bir şey demedim
Meltemtml Normal bence o haftalarda hızlı kilo alınıyor ben ilk 3 ay almadım şimdi 22haftalığım 3 kilo almışım
Sinemm88 Hamileliğimin ilk 3 ayında aşırı kilo alıp 2-3. Trimesterda daha az kilo alım hızı olan biri olarak diyorumki evet normal bence 😅