Rsk98 holly evet bir çok böyle kişilere gittim alternatıf tıp yapan doktorlara gittim bildigim duydugum bütün kapıları bir umut çaldım ama nasip olmadı sizin var mı böyle tanıdıgınız acaba iyi gelen
melekmommm menessare neden sordunuz bunu ? Benim adetten önce mide bulantım oluyor son zamanlardada çok agrılı oluyor ama sadece bir gün sancı çekiyorum. Bu kötü bişey mi ?
menessare melekmommm hayır kötü bisey diyemem ama ben bir ebe ye gittim göbeğime baktı ben bşsey demeden dedi ki senin adetin çok ağrılı ve kusmalı mı oluyor dedi göbeğim düşükmüş o yüzden sordum öyle bşsey olabilir diye. Göbek düşüklüğü gebeliğe engel
Minik_annee Rsk98 Rabbim inşallah sizin kucağınızla bir an önce doldursun her şey her şeyde bir hayır vardır eminim sizin de bir can parçanız olacak inşallah en yakın zamanda 🥰
menessare holly Katılıyorum size bende yakinen duydum inşallah en kısa zamanda isteyen herkes güzel haberleri alır 🙏
mirzam04 Rsk98 Amin inşallah canım Rabbim hayırlı bir evlat nasip etsin sana duanı eksik etme umudunu yitirme Allah büyük🤲
holly menessare Rsk98 önce uzak bi akrabam gitti oldu. Sonra kuzenim 5 yıl çocuğu olmadı gitti o kadının yanına diğer ay hamile kaldı. Gecen de bi buçuk yıllık evli yine uzak bi tanıdık gitmiş şu an hamile. Kadın çok bilgili. Malatya’da. Yanlış anlamayın kadını şahsen tanımıyorum sadece çevremde çok fazla gidip sonuç alan var. Eliyle muayene ediyo anlıyo işte rahim ters yamuk vs. Eliyle dediğim göbeğin alt kısmına. Alttan falan deil. Kür veriyo yakı yapıştırıyo yada direk orda anlık bişeyler yapıyo.sıkıntınız neyse ona göre. Malatya yla bi bağınız yakınınız varsa araştırın sorun. Ben aracılık vs yapmıyorum sadece böyle postlar gördüm mü tutamıyorum kendimi hani belki bi faydası olur die
menessare holly anladım bana bu ay yardımcı olan yaşlı teryzede böyle yaptı eliyle karnıma baktı göbeğimin düşük olduğunu söyledi adetlerim falan haddinden fazla ağrılı olur bunu dokununca söyledi sanırım iç göbek kasığa doğru eğim yapmış o yüzden böyle oluyormus falan . İnşallah işe yarar Allah herkesin yardımcısı olsun. Cocukkende düşer ve karnım çok ağırırdı hayal mayal hatırlıyorum
Rsk98 holly öyle bir teyzeye gittim benim de rahmimde sıkıntı varmış yazmakla cok iyi yapıyorsunuz belkı biri gider vesile olmuş olursunuz ben böyle seylere cok ınanırım Rabbim vesile kılmıştır muhakkak 😌
holly menessare inşallah kim ne derse desin bazen tıbbın yetersiz kaldığı durumlar olabiliyo. Şifa Allah’tan inşallah güzel haberinizi bekliyoruz 💕
Alimenur Rsk98 canım benim kendi halamın da 19 yıl çocuğu olmadı neler neler denediler En son bi tüp bebek tutmuş kuzenim şimdi 15 yaşında Mucize gibi geldi Sakın Allah’tan ümit kesme bol bol dua et Rabbim hayırlı zamanı bekliyodur Hayırlısıyla olur inşallah 🤲🤲
Dondudmr1 https://imgyukle.com/i/nwodCG bunu inanarak yaparsan insallah olur cevremdeki cocugu olmayan kisiler yaptı çocuklari oldu insallah sende yapmak ister hayirlisiyla bir çocugun olur insallah
Esmeraldaa Rabb’im nasip etsin size de inşallah 🌺 isteyen herkese..benim kızımda tedaviyle oldu şimdi de ikinciye normal yolla hamile kaldım… bitkisel şeyleri de çok denedim sizinde zamanı vakti vardir ❤️
Mucizemolsunn Rsk98 rabbim tez vakitt göz aydınlığı evlatlar nasip etsin,biz de 4. Yılımızın içindeyiz,daha bi kere bile gebelik oluşmadı ,imtihanımız inşallah kısa sürer🤲🏻