CGDMG Bizede yazmak nasip oldu çok şükür her doğum hikayesi bence kişiye özel ,doğum bebeğe kavuşma anı ,9 aylık serüvenin bitiş değilde başlangıcı bana göre , 39 hafta boyunca sağlıklı bir gebelik geçirdim herşey yolundaydı ve can kızım beni hiç üzmedi son haftalar her hamile gibi gecelerimiz zor geçti hatta 39. haftaya girdiğimiz gece doğuruyorum sandım çünkü karnımda yolunda gitmeyen şeyler vardı aşırı rahatsız ve acı dolu bir gece geçirdim bebeğim okadar hareket etmişti ki içimde organlarım yer değiştiyor sandım ertesi gün hemen doktora gittik eşimle ultrasonla baktı ve bebek dönmüş dedi doktorum bile şaşkındı çünkü biz sancı bekliyorduk ama kızım makat geliş yapmıştı kendini küçük yaramaz doğum kanalından çıkmıştı ben normal doğum için sancı beklerken sezeryan doğum şekline dönmemiz gerektiğini ikna etmeye çalışıyordu doktorum benim için zordu bu karar ama bebeğimin sağlığını düşünmemde gerekiyordu 3 gün daha süre istedim belki yine dönerde normal olur diye ama 39+3 de kontrole gittiğimizde dönmemişti poposunun üstündeydi acil doğuma alcam seni artık bekleyemeyiz diyen doktorumun sözünü tuttum ve ozaman anladım ki doğum sürprizlerle dolu sen naparsan yap bebek karar veriyor geliş şekline çünkü normal doğum olsun diye her akşam yürüyüş yaptım ,haftada bir yüzdüm,merdiven çıktım daha neler neler ve sezeryan doğum yaptım doğum şeklinin bir öneminin olmadığını da o masaya yatınca anladım sonuçta evladına kavuşuyorsun bunun en sağlıklı yoldan olmasından daha önemli hiçbirşey olamazdı sezeryan doğumdan sonra ilk gün çok ağrınız oluyor 2. günse daha hafifliyor 3.günse normal hayata ayak uydurmaya başlıyorsunuz sürekli hareket ederek ağrılarımdan kurtuldum , birde 2 gün 2 gece gözümü bile kırpmadım hep yavruma baktım bunu ben mi doğurdum diye ☺️😊😊 şimdi 12 günlüğüz ve çok şükür herşey yolunda yanımda yatıyor kuzum umarım herkes sağsalim yavrusuna kavuşur kolay doğum nasip olur ha bu arada 33. haftada doktorumu değiştirmiştim doktorum yüzünden çok soru gelmişti ismini paylaş diye ismini doğum yapınca vercem demiştim Vedat Uluğ du kendisi iyikide değiştirmişim kendisini, klinik açtıktan sonra tavrını değiştirmişti,resmen pazarliğa çevirmişti doğumumu, onu bırakınca da beni geri aradı beni yanlış anladın diye ama ben kendisine geri dönmedim, İzmir Can Hastasinde doğumumu yaptım Cenk Beyle hem doktorum hemde tüm çalışanlar gayet güleryüzlü ve ilgiliydi hastaneyi herkese tavsiye ederim ben çok memnun kaldım herşey yolunda gitti çok şükür biraz uzun oldu kusura bakmayın 😬😬
Ozlemyilmaz CGDMG sağlıcakla kucağına almışsın yavrunu gözün aydın canım. Darısı bize olsun inşallah. Evet ilk beklediğimiz normal doğum tabi ama bebek belirliyor dediğin gibi hayırlısı olsun