Merve-6767 38+5 teyiz gün içinde aşırı başım ağrıyor geceleri uyuyamıyorum sancı yok ama kendımı çok hafiflemiş hissediyorum bebeğin Kanala indiğini bu şekilde mi anlıyoruz ilk gebelik ve çok stres yapıyorum gelmıyor bir türlü diye :(
ayse1990---- Merve-6767 stres yaptığınız için başınız ağırıyo kız kardeşim 2 doğum yaptı ilki 40 ikincisi ise 41. Haftada doğdu illa herkes 38de doğum yapacak diye bi şey yok ki lütfen üzmeyin kendinizi
Merve-6767 Doğru gelmeyince gelmiyor gercekten kızlar nazlı oluyor sanırım son 9 gunu kaldı illaki gelicekte kavusmk istiyorum bır an once 🙏