Canım bende 32+2 oldum ve benimde hiç olmadı yok gece uyutmuyor yok kaldırdı beni her bebek aynı değil ve bazıları abartmakla 1 numara😀
Bende istiyorum çok hareket etsin akşama kadar ama maalesef. Bazen sürekli hissediyorum çok mutlu oluyorum bazen çok sessiz oluyor