Merhaba ben karantinanın yedinci gününde hamile olduğumu öğrendim yani Covidtim
Evde yaptım tes pozitif çıkınca hastaneye gidip Beta hcg test yaptırdım
İlk sonuç 300 lerde çıktı iki gün sonra gittim de 600
Fakat kafama takılan şey şu iş yerinde çok yürüyorum ve iç çamaşırım islakmış gibi hissediyorum
Herhangi bir akıntı mı yoksa termi anlayamıyorum
Aranızda benim gibi olan var m