MrvKvk Merhaba kızlar. Akşam 6 dan beri kasık ağrılarım var uyuyamıyorum ağrıdan ağlıyorum nst ye girdim sancım çıkmadı. Bu durumu yaşayan var mı hiç ? Tavsiye verebilecek olan ?
enesayazmoom MrvKvk üşütmüs olabilirsiniz belki gerçi haftanız da dogum için normal bir zaman ayaklarınızı sıcak tutun sıcak duş alıp uzanın.. geçmiş olsun