Her gece yatmadan önce kullanıyorum 35+2 oldum bu gece resmen fitili atamadım daha doğrusu 2 3 gündür sanki vajinam kapanmış gibi his duyuyodum biraz zorlanıyodum fitili atarken bu gece resmen girmedi rahim içine sokamadim sokabildigimi soktum biraz kasıklarıma ağrı girdi zorlayamadim korktum şok oldum ya bu ilacı çok kullandım ama ilk defa başıma böyle bişey geldi