Babylove91 Doğuma az kaldi ve ben hangi beşikten alsam Diye düşünüyorum haala maxi cosi lora düşünüyorum ama 9 ay kullanabiliyomusuz chicco ya baktim oda biraz pahali gibi ama oladabilir 🤭 bilemiyorum kafam çok karışık kizlar
MelisY Babylove91 kanz anne yani park yatak aldim uzun omurlu diye hem 9 aydan sonra 2.kata iniyor ileride oyun parki oluyor bazi besikler kisa sureligine kullaniliyor tekrar para vermek mantiksiz geliyor ahsap besikte cok yer kapliyor yarin obur gun buyudugunde montesorri yatagina geciricem park yatagi katlayip koyucam ileride 2.cocuk dusunursemde park yatagi tekrar kullanabilicem
minikpankekim Babylove91 oyun parki besiklerden aldik , aksam kurduk falan guzeldi fiyatida uygundu :)
Seymaozerr Ben heyner markasının ahşap beşiğini alacağım önümüzdeki ay hem çok uzun süre kullanılıyor hemde asansörlü istediğin yükseklikte kullanabiliyosun tavsiye ederim 😊
Babylove91 Seymaozerr çok teşekkür ederim bakiyim inceliyim kisa süreli kullanmak mantiksiz geliyo bide kolay kullanimi varsa super
poyrazin_annesi28 Babylove91 Ama buradakiler de çok pahalı. İndirimde 1700 e aldık. Sorun çıkarsa en fazla geri gönderirsiniz bazen mağazalarda da sorun çıkabiliyor 😇 Tabi yine karar sizin haklısınız
Babylove91 poyrazin_annesi28 evet oda doğru inşallah siz memnun kalirsiniz bende bulamassam cagresiz trendyoldan alcam napalim 🤭
Cemssceren Elele baby madre anne yanı açılabilir park yatak alacağım önümüzdeki ay. Şehir dışına çok çıktığım için arabanın bagajına katlayıp atmalık.
Babylove91 Cemssceren benim odam cok kucuk maalesef sığmaz ama sizin icin ideal gibi guzel gunlerde kullansin bebis 🥰
Babylove91 MelisY bana büyük gibi geliyo odam kucuk olduğu icin ama mantikli tabi düşünceniz sallanma ozelligi yok sanirim bunda gerci sallanmayida herkes önermiyor kisiden kisiye değişiyor