Mervican Meraba hanımlar daha öncede sizlere gebe miyim acaba diye yaZmıştım.. bu sefer adetimin üstünden 1 gün geçince doktora gidin beta sonucu 186 çıktı doktor kese oluşumu yok daha çok erken bekliyeceksin dedi bunu hiç duymamıştım oluşmama ihtimali ne kadar aranızda böyle durumla karşılaşan oldumu?