Merveylm İlk hamileliğin biraz ağır geçmişti kan pıhtılaşmasi birde romatizmadan dolayı iğne faln kullanmıştım aynı durum yaşayıp ikincide iğne kullann varmış acaba
Citlembikk Kan pıhtılaşması bende de var ve öğrendiğim andan itibaren iğne başladık her gün yapıyorum benim ablamda da vardı iki çocuğu var ve ikisinde de dokuz ay kullandı
Fadimegll321 Merveylm ben kullanıyorum ama benim kuzenim de kullanmıştı ilkinde 2. Bebeğe hamile 4. Ayında öğrendi diğeriyle peş peşe kullanmıyor o şimdi 😂 ama siz kullanın ne olur ne olmaz
Merveylm Fadimegll321 ben romotolojiye haftaya gidcem anca daha 6 haftalık sanırım ultrason da anca görünür diye kadın doğuma gitmeye acele etmiyorum da
Fadimegll321 Merveylm ben 5. Haftada başladım canım 2 düşüğüm oldu 6. Haftada onun için geç olabilir diye