Skpln4660b Merhaba arkadaşlar yeni katıldım aranıza 38 haftalık bebeğim iki gün önce doğum pozisyonundaydi bugün kontrole gittiğimde ters dönmüş dedi ve kilosu da 4100 gram normal doğum istiyordum, böyle bir durum yaşayan var mı
Opheliaaa Skpln4660b Yaşamadım ama bebek hem makat geliş hemde o kadar tontisse sezeryan olmanı isteyebilir doktor tontis bebekler zaten doğumu zorlaştırıyor seninki bide maakat gelişmiş. Hayirlisi sağlıklısı neyse o olsun inşallah 🌸
NurM1 Skpln4660b benim de 38 de sezeryan olacağım günden bir gün önce baş geliş oldu bekliyorum normal sezeryan olarak ayırmayın yine onlar belirliyor gerçekten yarın gideceğiim acaba dönmüşmü die düşünmeden edemiyorum
Skpln4660b Opheliaaa evet ben çok korkuyorum memleketimde değilim belki de dogumuma kimse de gelmeyecek ne yapacağım diye çok düşünüyorum
Skpln4660b Meltemtml yani şöyle diyeyim ayda bir muz yemisimdir abur cubur ayda bir paket bişey alıp yedim haricinde yok şekerli şeyleri canım hiç istemedi yemedim sabah 7 kahvaltı 12 öğle yemeği 5 akşam yemeği hep boyke devam etti , kızartmalar hafta da bir yedim çok dikkat ettim
Esr000 İki hafta önce arkadaşım sezeyan olsu ailesi iş durumundan dolayı beş gün kalabildi ilk birkaç gün dikiş acısı çektiğini söyledi ama asla kendini salmadı evin içinde yürüdü vs gerekirse yememte temizlikte yapmadı bebeğine alışmaya çalıştı ilk banyosunu bile ilk çocuğa rağmen eşiyle yaptırdı dün gördüğümde maşallah çok iyidi onun için korkmayın allah bir şekilde gücünü veriyor
Skpln4660b Esr000 çok teşekkür ederim umut dolu mesajın için benim de ilk gebeliğim ne olacak hiç bilmiyorum hala dönmedi de
Skpln4660b NurM1 evet insanın elinde olmuyor bende tek olduğum için normal doğum olsun ki hemen kalkayim diye hayal ediyordum ,