Benim gebelikte olmadı ama ergenlikte olmuştu . Zaman içinde beyazladı. Sanki kedi tırmalamış gibi duruyor .çatlağın hiç bir tedavisi yok . Sadece dokununca ele gelen pütürlü hissini azaltan uygulamalar var ama görünümü asla gitmiyor. Tek çare oluşmadan önlem almak . Günde 3-4 litre su , ve vücudu sürekli nemli tutmak .