Elfsndkl Kızlar 34 haftalık oldum ve magnezyum kullanmaya devam ediyorum . Ilk gebeligimde doktorum 32 . Haftaya kadar magnezyum kullan demişti şimdi hamilelik bitene kadar diyor . Kafam karıştı sizler kullanmaya devam mı ?
Seda35 Elfsndkl Bende 34. Haftadayım kullanıyorum zararimi var bilmiyordum doktor yazdi sonucta daha gecen hafta 🙄
acemibiranne_ Elfsndkl ben de hep kullandım 8. Haftadan beri ama 37. Haftada hiç sancım/ doğumun yaklaştığının belirtisi olmayınca doktorum kullanma dedi ben de bıraktım. Normal doğum istiyorsanız bence bi doktorunuza sorabilirsiniz kullanmaya devam etmek konusunda.
Blossoomm Elfsndkl ay ben hiç kullanmadım sorun olurmu ki bu ilaç sadece kan ve d vitamini kullanıyorum