Qwwertyvjh bence anne sütü daha doyurucu inan bana bebeğim beni emmedi 1,5 ay emzirdim sonra mama verdim 2 3 saatte bir yine kalkıp istedi. Yani mama yesede acıkacak yemesese biberona alışırsa o daha kötü eğer denemek istiyorsan sütü bir biberon dolacak şekilde sağ ver yatmadan ve bence bir de doktoruna danışmalısın ☺️ benim oğlum çok acıkırdı geceleri şu an 2 yaşında inanırmısın daha 2,3 ay oluyor gece beslenmesini bırakalı.