tuanis35 Kızlar çalışabilir raporum pazartesi bitiyordu. Şimdi ise yarın acil doğuma girmem gerekiyor. Muhasebeye direk doğum raporu vericem. Merak ettiğim ise benim hakkım yandı mı şimdi yoksa sadece 3 4 günüm mu yanmış olcak. Kalanı devir mi edecek
KlncA tuanis35 kalanı devir eder diye biliyorum canım hak yanmaz ama kesin bilen biri de cevap verir umarım