Ayseeenur Burada 8 haftaligiz yarın 13+5olacagiz umarım cinsiyet söyler doktor ama ben sabırsız bir anne olarak yorumlarınızı merak ediyorum 😊🙏
Hayalmi Ayseeenur 13 hafta cinsiyet için gayet iyi o haftalarda tahmin üzerine söylüyorlar tabi doktora göre de değişiyor kimisi net söylemek istiyor 😊
2prensesannesiiii Ayseeenur hareket ediyor muydu 13 haftada ultrasonda görüntüsünde 11 de gideceğim bende şuan 8+1 iz🥰 çok merak ediyorum 💭
alparslaninannesiiiii 3babymom Bir de sizin hislerinizi alalım 🌺 Herkes farklı tahminde bulunuyor doktor çok hareketli durmuyor göremedim dedi
3babymom Nazli-61 cok anlaşılmıyor pozisyondan dolayı ama hafta olarak iyi doktorunuz bı tahmin yapmadı mı İçimden kız geçti benim