Kızalar iyi akşamlar dörttür nst ye giriyorum sancı var açılmam yok cuma günü 40. Haftaya gireceğiz kızçem nazlı çıktı ne suyum geldi ne kanamam hala normaliz ama sancılarımız var ara ara plates yapmakdan pişik oldum şaka değil ciddiyim squat sıcak duş hurma su allah.ne verdiyse yapıyorum doktorum cumaya kadar kendi geldi geldi dedi gelmedi fitille doğumu başlatıcaz dedi normal istediğimi söyledim ama ilk gebeliğim koca karı hikayelerinden dolayı biraz tedirginliğim var ama kendimi cesaretlendirmeye çalışıyorum arabızda benim gibi yaşayan var mı varsa nasıl bi yol izlendi nasıl sonuçlandı ağrıya dayanamamakdanda korkuyorum eğer cumaya kadar gelmezse sabahdan hastane gelmemizi söylediler.