Sdnrr06 hamileliğimin ilk aylarında uyuz oldum onun için cildiyeden bi kaç ilaç kullandım geçti ama bi süre sonra ellerim ve ayaklarım başta olarak yeniden kaşınmaya başladım dediğin gibi kabarcık olarak başladı daha sonra egzama gibi döküntüye döndü suan ardıç sabunu kükürt sabunu gibi doğal sabunlar kullanıyorum suanlık geçmiyor ama hafifletiyor kaşıntımı doktorum devam edince alerjik olabilir gebelikten dolayı demişti Salı günü doğumum olacak inşallah gebelikten sonra geçmez ise tekrar bi cildiyeye gitmeyi düşünüyorum