Hurricane ilk hamileliğimde bnm de öyleydi, hiç doğmasın ben onu içimde besler büyütürüm,korurum derdim…şimdiki öyle değil çünkü ilk çocukla ilgilenirken karnındakiyle ilgilenemiyosun çok. Doğsa da biraz kucağıma alsam oğlumu, insan doğmamış bebeği özler mi özledim inanki. Hem ilk oğluma da haksızlık oluyor kucak istiyorum diyor ama 16kilo oldu alamadığım zaman içimde bi şey akıp gidiyor
Sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah hepimize