FerdaElmaBilen Kızlar nişanım bile geldi pazartesi daha Doğum olmadı sancı Gelmesi için ne yapmalıyız acaba
Ummuhan2606 FerdaElmaBilen ayyy senindemi aynı benimde pazar sabah 8 de nişanım geldi daha ne sancı var nede gelen oğluşum 😔😔😔😔 neler neler yaptım gelmiyo merdiven çıktım socak su buharına oturdum sık sık sıcak suyla duş alıyorum ama yok😔😔😔
Ayyyseeeeeee FerdaElmaBilen ne zaman geldi nişanınız acaba bende 38+1 deyim sadece baskı ve kasılma var aynı sizin gibi her arayan sen hala doğurmadın mı diyor deliriyorum 🙄
Ummuhan2606 FerdaElmaBilen bugün 39+1 olduk canım 3 cm açılmamda var ama sancım olmadığı için almıyolar doğuma yarın davah nst için çağırdı doktorum inşallah yarın gelir artık yaaa kemiklerim bile sızlıyo artık ağrılardan karnım aşırı büyüdü 3500 kilo olmuş
Ayyyseeeeeee FerdaElmaBilen sancı için bir kür yapıyorlardı buradaki hanımlar doğal yağlarla ama ben tam olarak bilmiyorum gün içinde sancıları geliyormuş diye okudum
EsraEfe Bende 39+1im.ne nisan ne suyum ne sancim..daha doguramadin mi sorusundan biktim.ama ortada hicbisey yok. Bebek 3 haftadir dogum kanalinda. Dr heran gelebilir diyor.ama tik yok.