Kızlar bugün 39+0 oldum fakat ne gelen var ne giden bu 2 gundur aşağıda çok baski hissediyorum ve vajinamda şimşek çakiyor gibi bise oluyor bugun. Bugün herzamankinden daha çok idrar kesemez baskı yapıyor daha çok tuvalete çıkma isteği geliyor doğum belirtisi mi ?